„CityBee“ savo automobiliuose testuoja alkoblokus

Automobilių dalijimosi operatorius „CityBee“ testuoja alkoblokus savo automobiliuose. „ Siekiame užtikrinti, kad neblaivūs vairuotojai negalėtų naudotis „CityBee“ paslauga. Ne tik skatiname vairuotojų sąmoningumą, bet ir ieškome technologinio sprendimo, kuris padėtų šią problemą spręsti“, – kalbėjo Lukas Yla, „CityBee“ vadovas.

Automobilių dalijimosi ateitis – integruoti ir nuosavi automobiliai?

„CityBee“ jau kurį laiką tiria rinkos galimybes ir ieško pažangiausio technologinio sprendimo neblaiviems vairuotojams sustabdyti. „Į keletą automobilių integravome šiuo metu rinkoje pažangiausiais įvardijamus alkoblokus. Išmėginome tai su vartotojų grupe ir išklausėme jų atsiliepimus“, – pasakojo L. Yla.

„CityBee“ vadovas teigia, kad toks sprendimas kelia įvairių verslo plėtros, technologinių ir higienos iššūkių.

„Nors dabar „CityBee“ automobilių dalijimosi paslauga veikia pasitelkiant tik „CityBee“ priklausančius automobilius, svarstoma galimybė ateityje į paslaugą integruoti ir nuosavus automobilius“, – pasakojo L. Yla. „Apie šiuos sprendimus jau gana seniai kalba ir automobilių gamintojai akcentuodami, kad 90 proc. laiko nuosavas automobilis stovi nenaudojamas. Lygiai taip pat ir vykdant „CityBee“ plėtrą, svarstome galimybę ateityje plėsti automobilių parką ne tik naujais automobiliais, tačiau kurti platformą, kur miestiečiai galėtų uždirbti iš nuosavų automobilių nuomodami juos „CityBee“ vartotojams. Taip būtų kuriama moderni ir efektyvi judėjimo mieste infrastruktūra. Šiuo metu analizuojame tokią galimybę“, – kalbėjo L. Yla.

Anot jo, alkoblokų reikalavimas apribotų tokią plėtrą, nes alkoblokai turėtų atsirasti visuose miesto automobiliuose.

Kelia technologinių ir higienos iššūkių

L. Yla teigė, kad integravus kelis alkoblokus „CityBee“ automobiliuose buvo stebima, kaip į juos reaguoja klientai. „ Išklausę vartotojų atsiliepimus pamatėme, kad žmonėms nėra aišku, kaip naudotis alkoblokais – kiek laiko reikia į juos pūsti, kada ir kiek oro įtraukti. Taip pat jie praleisdavo bent kelias minutes papildomo savo laiko ir likdavo nepatenkinti savo naudojimosi patirtimi. Sulaukėme dėl to priekaištų ir nuomonių, kad įsidiegę tokią technologiją jie nustotų mūsų paslauga naudotis dėl keliamų nepatogumų ir rinktųsi kitas alternatyvas“, – kalbėjo L. Yla.

L. Yla pabrėžia, kad tokių alkoblokų integracija kelia ir higienos iššūkių. „CityBee“ automobiliais kas mėnesį įvykdoma 120 tūkst. kelionių, šis skaičius nuolat auga. Įmontavus tokius alkoblokus į visus automobilius, kiekvienas vairuotojas prieš kiekvieną kelionę turėtų pakeisti alkobloko antgalį, taip sunaudodamas per 120 tūkst. plastmasinių antgalių per mėnesį. Tai kelia tam tikrų higienos, ekologijos, tvarumo klausimų, – pasakojo L. Yla.

„CityBee“ vadovas pasakojo, kad kol kas nė vienas automobilių dalijimosi operatorius pasaulyje alkoblokų nepritaiko savo praktikoje, nes nėra patogios ir efektyvios technologijos, kai automobiliu naudojasi bent keliolika vairuotojų per dieną. „Mes išbandome įvairius sprendimus ir siekiame rasti technologiją, kuri sustabdytų neblaivius vairuotojus, bet kartu nekliudytų naudotis mūsų paslauga drausmingiems ir atsakingiems vairuotojams, kurių tarp mūsų vartotojų – absoliuti dauguma. Iki šiol ištestavome per dešimt įvairių alkotesterių, ieškome jų integracijos galimybių automobiliuose. Bendraujame su pažangesnes technologijas kuriančiais ir testuojančiais gamintojais bei kitais automobilių dalijimosi operatoriais pasaulyje. Manome, kad ateityje atrasime pažangų sprendimą“, – kalbėjo L. Yla.

Nerijus Dagilis iš „Spark“: „Alkoblokai pabrangins automobilių nuomos paslaugas“

Trumpalaikės automobilių nuomos bendrovės „Spark“ vadovas Nerijus Dagilis mano, kad reikalavimas į visus nuomojamus automobilius įdiegti alkoblokus iškraipo rinką. „Reikalavimas automobilių nuomos kompanijoms įsidiegti alkoblokus savo automobiliuose sukuria diskriminuojančias sąlygas atskiroms verslo sritims bei įmonėms. Be to, alkobloko įmontavimas ženkliai apsunkins transporto priemonės eksploataciją (suveikimas gali įvykti netgi važiuojant), pabrangins automobilių nuomos paslaugas, taip pat tai yra nehigieniška“, – komentavo N. Dagilis.

N. Dagilio teigimu, tokių reikalavimų nėra nė vienoje Europos Sąjungos valstybių, o alkoblokas naudojamas kaip alkoholizmu sergančių asmenų savarankiškos reabilitacijos programos dalis, suteikianti tokiems žmonėms galimybę vairuoti savo nuosavą automobilį.

Pasisako už kompleksinius sprendimus

„CityBee“ vadovas L. Yla teigia, kad reikia ieškoti kompleksinio, visas transporto priemones apimančio sprendimo, jog būtų išspręsta neblaivių vairuotojų Lietuvoje problema. „Lietuvoje yra 1,1 mln. transporto priemonių, iš jų apie 600 priklauso „CityBee“. Tam, kad neblaivių vairuotojų problema būtų tikrai išspręsta, reikia sprendimų, apimančių visas transporto priemones. Mes esame pasiruošę kalbėti su visomis suinteresuotomis šalimis apie galimus sprendimus“, – kalbėjo L. Yla.

Jo teigimu, „CityBee“ glaudžiai bendradarbiauja su Susisiekimo ministerija ir ieško papildomų priemonių, kad būtų užkirstas kelias neblaiviems vairuotojams. „Mes smerkiame neblaivų vairavimą ir tokio elgesio netoleruojame. Jeigu asmuo vairavo išgėręs, jį blokuojame savo sistemoje visam laikui“, – kalbėjo L. Yla.

citybee alkoblokai testavimas
Jei pastebėjote klaidą, pažymėkite reikalingą tekstą ir spauskite Ctrl+Enter, kad pranešti apie tai redakcijai.
Aš rekomenduoju
Rekomendacijų nėra

Komentarai

Komentarai skirti bendrauti ir aptarti įmonės ar renginio ypatybes, taip pat išsiaiškinti įdomius klausimus apie tai.

Laisvalaikis
Bilietas į renginį - puiki dovana ir senam, ir jaunam, ir artimam giminaičiui, ir mylimam draugui. Tačiau renginių pasiūla, ypač didžiuosiuose šalies miestuose, tokia didelė, kad kitam asmeniui išrinkti tinkamiausią ir įdomiausią renginį lengva ne visada. Šiuo metu bilietų į daugiau nei 2 tūkst. renginių siūlanti bilietų platinimo bendrovė „Tiketa" pasidalino mintimis apie tai, kokius renginius reikėtų rinktis pagal žmogaus Zodiako ženklą.   AVINAS  Ugning...
Laisvalaikis
Atvėsus orams ir užšalus sekliesiems šalies vandens telkiniams, aplinkosaugininkai primena žvejams mėgėjams, kad privalu laikytis žvejybos ant ledo reikalavimų ir elgtis atsakingai. Artimiausiomis dienomis, kaip praneša Lietuvos hidrometeorologijos tarnyba prie Aplinkos ministerijos (LHMT), ledo danga jau susidarys ir vidutinio gylio ežeruose. Ledas laikomas nesaugiu, jeigu yra plonesnis nei 7 cm. Jis formuojasi nuo priekrantės zonos, todėl yra saugus tik...
Laisvalaikis
Arbata yra vienas populiariausių gėrimų visame pasaulyje, tad nenuostabu, jog metuose egzistuoja ypatinga diena, skirta būtent šiam gėrimui. Tai – gruodžio 15-oji, Tarptautinė arbatos diena. Šios dienos sukūrimo idėja egzistavo daugelį metų, tačiau veiksmų buvo imtąsi prieš kiek daugiau nei dešimtmetį. Pirmieji šventiniai renginiai vyko 2005 metais Delyje ir 2006 metais Šri Lankoje. Tarptautinė arbatos diena nebuvo sukurta tam, kad tądien išgertumėte vienu...
Įvykiai
Daugiau kaip 40 Lietuvos profesinių sąjungų vieningai skelbia palaikymą mokytojams ir rengia masinę protesto akciją „Paskutinis skambutis“. Sekmadienį, 14 valandą numatomos eitynės ir protesto mitingas prie Vyriausybės. Su mokytojais ir už mokytojus. Šia akcija norima parodyti, kad pedagogai yra ne vieni ir  visuomenė solidarizuojasi su mokytojais ir kad  kiekvieno mokytojo reikalas tampa bendru reikalu.  14 valandą gyva žmonių grandine susikabins rankomis...
Įvykiai
Gruodžio 3 d. Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje vyko padėkos vakaras, į kurį  susirinko daugiau nei keturi šimtai savanorių iš visos Lietuvos, paskyrusių savo laiko Lietuvai – įvairioms savanorystės veikloms. Filharmonijoje vyko vieno iš kertinių valstybės atkūrimo šimtmečio projektų „Šimtmečio dovanos“ finalinis renginys. Vos kiek daugiau nei prieš metus startavęs „Šimtmečio dovanų“ projektas suvienijo daugiau nei 400 000 žmonių, kurie Lietuvai padova...
Gamta
„Pastarąjį dešimtmetį Kalėdos daug dažniau būna su lietumi nei su sniegu. Aš sakyčiau, kad labiau reikėtų tikėtis Kalėdų be sniego“, – portalui LRT.lt sako VU Geomokslų instituto jaunesnysis mokslo darbuotojas, klimatologas Justinas Kilpys. Kad per šventės galėsime džiaugtis sniegu, negarantuoja ir etnologas Libertas Klimka, kuris dar rudenį pasinaudojo liaudies išmintimi ir nuspėjo, kad žiema bus be didesnių šalčių.  Galimi staigūs svyravimai ir Kalėdos b...
Laisvalaikis
Pastaraisiais metais nuolat augantis vergų skaičius rodo, kad visuotinės žmogaus teisių deklaracijos skelbimai dėl vergovės ir prekybos žmonėmis uždraudimo gali virsti tuščiu garsu, jei tokiems reiškiniams nebus aktyviai priešinamasi. Tai, kad dabar nemažai civilizuoto pasaulio žmonių džiaugiasi laisve, yra didelis, neseniai iškovotas laimėjimas, dalinė pergalė prieš vieną nemaloniausių ir seniausių institucijų – vergovę. Ji buvo žinoma visuose žemynuose (...
Laisvalaikis
Į Lietuvą, Vilniaus „Siemens“ areną, pirmą kartą atvykstančios trupės „The Illusionists“ magas portugalas Luis de Matos vadinamas Magijos meistru. Jis magijos klasikos ekspertas, sukaupęs daugiau nei 5 tūkst. magijos knygų, parašytų nuo XVI a., biblioteką ir pelnęs ne vieną dešimtį garbių apdovanojimų. Per futbolo stadiono Porto mieste, Portugalijoje, atidarymą jis vienu metu pradangino 52 001 šilkinę nosinaitę ir pateko į Gineso rekordų istoriją. „Aš esu...
Įvykiai
Vilniaus apygardos teismas 2018 m. lapkričio 28 d. priėmė nutartį civilinėje byloje, kurioje nagrinėjo UAB „Small Planet Airlines" vadovo prašymą dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo įmonei. Spręsdamas klausimą dėl restruktūrizavimo bylos iškėlimo, teismas vertino įmonės pateiktus restruktūrizavimo plano metmenis, teikiamus finansinę padėtį pagrindžiančius dokumentus, taip pat - įmonės mokumą ir veiklos tęstinumą. Teismas nustatė, kad bendrovė, turėdama te...